Logokonkurranse
I 2020 fyller Filosofisk supplement 15 år. I den anledning vil vi oppdatere vår visuelle profil med en ny logo.
Vi ønsker en stilren logo som enkelt kan skiftes farge på, og er anvendbar til alle våre ulike forsider. Den kan inneholde fullt navn, kun initialer, eller en blanding. Helst horisontal skrift. Farge er likegyldig, men den bør sendes i CMYK og PDF eller JPG-format med høy oppløsning.
Filosofisk supplement er en ideell organisasjon, så vi kan ikke betale for bidrag, men vinneren av konkurransen belønnes med
- å bli kreditert i alle fremtidige utgaver der logoen brukes på forsiden;
- får et abonnement som varer så lenge logoen blir benyttet; og
- en bokpakke fra Cappelen Damm med tre bøker.
"Antonio Gramsci. Utvalgte tekster 1916 - 1926", utvalg, oversettelse og innledning av Geir Lima.
"Den unge Marx" redigert av Christoffer Conrad Eriksen.
"Aktiv dødshjelp. Etikk ved livets slutt." av Ole Martin Moen og Aksel Braanen Sterri.
Bidrag sendes til illustrasjon@filosofisksupplement.no.
Kontakt oss dersom du er interessert i å delta og lurer på noe.
Ny frist for innsending er 15. februar 2020, og vi kårer en vinner 1. mars. Logoen brukes for første gang i «Litteraturens filosofi» (#2/2020), som utgis i mai.
Dimensjonener:
Omslag:
høyde: (25.8 cm), bredde: (20.7 cm)
Gammel logo:
høyde: (3,4 cm), bredde: (19,0 cm)
Med vennlig hilsen,
Redaksjonen i Filosofisk supplement
Eksempler på tidligere omslag: